Termeni și Condiții de Închiriere

1. OBIECTUL

1.1 Aparatura închiriată, denumită în continuare „Echipament” sau “Kit VR” va fi predată clientului igienizată, conform comenzii confirmate prin email de către Reasonlabs SRL (VR@You), aceasta fiind compusă din:

  • 1 x Oculus Quest 1 ochelari VR
  • 1 x 1 metru USB Type C – cablu de încărcare
  • 1 x USB Type C – adaptor de încărcare rapidă
  • 2 x Joysticks/Controlere Wireless Touch
  • 4 x Baterii AA pentru controlere
  • 1 x Suport spațiu pentru ochelari  (pentru ochelarii VR)

1.2 Kitul VR va fi livrat şi ridicat conform comenzii prealabile a clientului realizată fie prin telefon, fie în scris prin email, între orele stabilite în mesajul de răspuns.

1.3 Kitul VR va fi predat în stare bună de funcţionare clientului, Reasonlabs SRL (VR@You), testează toate unitățile pentru funcționare optima înainte de predare.

1.4 Pentru utilizarea optimă a echipamentului, clientul va beneficia de suport telefonic din partea reprezentaților Reasonlabs SRL (VR@You), între orele 09:00 – 21:00 pe parcursul închirierii.

2. PREŢUL

2.1 Plata pentru echipamentul închiriat va fi realizată în avans în contul societății Reasonlabs SRL (VR@You), conform comenzii clientului pentru întreaga perioadă menționată în comandă.

2.2 Costul de închiriere poate fi plătit și cash în momentul predării echipamentului.

2.3 Pachetele de închiriere pe parcursul mai multor zile constau în:

  • VR Solo – 1 casca VR Oculus Quest 1 – Prima zi – 120 lei / Zile extra – 50 lei
  • VR Duo – 2 caști VR Oculus Quest 1 – Prima zi – 220 lei / Zile extra – 70 lei
  • VR Party – 3 caști VR Oculus Quest 1 – 300 lei / Zi

2.4 Returnarea echipamentului înainte de expirarea perioadei menționate în cadrul comenzii nu îndreptățește clientul la returnarea prețului achitat în avans.

2.5 Prin excepție de la prevederile art.2.4, în situația în care kitul VR a fost închiriat pentru o perioadă mai mare de două zile, iar clientul dorește să returneze aparatura înainte de împlinirea termenului, acestuia îi vor fi returnați banii achitați pentru zilele următoare zilei în care aparatura va fi ridicată/ predată. Reasonlabs SRL se obligă să ridice aparatura în ziua următoare notificării dorinței clientului de returnare înainte de expirare a termenului, între orele 09-21, după cum va răspunde prin email și anunța clientul.

3. CONDIȚII DE LIVRARE ȘI INSTALARE

3.1 Kitul VR va fi livrat la adresa comunicată de client, la ora agreată de comun acord cu echipa Reasonlabs SRL.

3.2 În cazul apariției unei situații neprevăzute (defecțiuni tehnice ale echipamentului ori ale mijloacelor de transport, probleme medicale ale echipei Reasonlabs SRL etc.), clientul va fi înștiințat în timp util, comunicându-i-se o noua oră de sosire prin telefon dar și prin email.

3.3 Clientului va asigura un spațiu adecvat de instalare și desfășurare a echipamentului, pregătit pentru ora stabilită a livrării și instalării, respectiv un spațiu de desfășurare de 2.5 x 2.5 m liber, fără mobilier.

3.4. Kitul VR nu necesită operațiuni complexe de instalare, clientul beneficiind în acest sens de un set de instrucțiuni livrate prin email și suport tehnic din partea echipei Reasonlabs SRL conform art.1.4.

3.5 Strângerea echipamentelor se face parțial de către client după folosirea kiturilor, urmând ca apoi, la ora stabilită de comun acord între echipa Reasonlabs SRL și client, reprezentanții acesteia să se prezinte pentru finalizarea, dacă este cazul, a operațiunilor de dezinstalare a echipamentelor și strângerea acestora.

3.6 Ridicarea kitului VR închiriat clientului va avea loc în baza semnării unui proces verbal de ridicare.

3.7 Orice detalii privind funcționarea necorespunzătoare sau defecțiunile echipamentelor de tip kit VR trebuie anunțată de către client prin email anterior ridicării, urmând a fi trecută în procesul verbal de ridicare. Clientul nu trebuie să încerce să repare echipamentul fără permisiunea echipei Reasonlabs SRL. În astfel de cazuri, echipa Reasonlabs SRL va face tot posibilul ca echipamentul în cauză să fie înlocuit.

3.8 Echipamentul va fi verificat vizual de echipa Reasonlabs SRL la ridicare, membrii acesteia având dreptul să ceară clientului să efectueze un test prin care să se stabilească buna funcționare a kitului.

3.9 În orice caz, clientul va fi anunțat în maximum 24 de ore că echipamentul a fost ridicat în aceeași stare ca în cea în care a fost predat, după efectuarea verificărilor complete de către echipa Reasonlabs SRL.

3.10 Orice daună constatată, exceptând urmele normale de uzură și folosire, vor fi raportate și înregistrate la momentul identificării lor, în termenul maxim de 24 de ore de la ridicare, urmând a fi reparate de către echipa Reasonlabs SRL.

3.11 Costurile standard prevăzute pentru defecțiuni tehnice, care fac improprie funcționarea kiturilor și care necesită scoaterea acestora din uz pentru o perioadă mai mare de o zi, însoțite de costul de oportunitate pierdut percepute de Reasonlabs SRL vor fi:

  • 1 buc Controller Oculus Quest 1 defect – 750 LEI
  • 1 set Ochelari VR Oculus Quest 1 defecți – 1500 LEI
  • 1 buc Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc

3.12 În cazul în care este necesară înlocuirea echipamentelor, costul acestora va fi suportat ulterior de către client în urma emiterii unei facturi în acest sens.

3.13 Toate costurile aferente reparării ori înlocuirii aparaturii ridicate de la client în stare improprie de funcționare, conform art.3.7-.3.12, vor fi suportate de acesta în baza unei facturi emise de Reasonlabs SRL.

3.14 În cazul în care echipamentul este pierdut ori furat pe durata perioadei în care este închiriat, Reasonlabs SRL va fi despăgubită în totalitate de către client pentru echipamentul în cauză, la prețurile afișate mai jos:

  • 1 buc Controller Oculus Quest 1 defect – 750 LEI
  • 1 set Ochelari VR Oculus Quest 1 defecți – 1500 LEI
  • 1 buc Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc

3.15 Toate costurile sau preturile anterior menționate sunt purtătoare de penalități și dobânzi, clientul fiind obligat la plata unor penalități de întârziere în cuantum de 1% din valoarea facturii emise în temeiul prevederilor anterioare, în cazul în care refuză să efectueze plata acesteia în termen de 10 zile de la emiterea ei și comunicarea prin email.

4. DISPOZIŢII FINALE

4.1 Reasonlabs SRL nu accepta nici un fel de responsabilitate pentru orice accident sau daună care ar putea surveni cât timp echipamentul este închiriat. Echipamentul trebuie supervizat în timpul folosirii de către un adult responsabil, peste vârsta de 18 ani (preferabil clientul).

4.2 Păstrarea, depozitarea și consumarea alimentelor sau lichidelor în apropierea echipamentului Reasonlabs SRL este interzisă.

4.3 În cazul în care Reasonlabs SRL observă că locul de desfășurare și condițiile nu întrunesc toate cerințele de siguranță pentru client și pentru echipament, își rezervă dreptul să refuze amplasarea sau continuarea închirierii.

4.4 Toate persoanele care se folosesc de echipamentul Reasonlabs SRL o fac pe propria răspundere. Persoana sau organizația care închiriază echipamentul va fi responsabilă pentru orice daune sau accidentări care rezultă din folosirea proprie sau improprie a echipamentelor.

4.5 Clientul se obligă să folosească echipamentele urmând instrucțiunile de siguranță furnizate sub forma unui ghid pe email de către echipa Reasonlabs SRL.

4.6 Echipa Reasonlabs SRL nu își asumă responsabilitatea pentru funcționarea improprie ori defectuoasă a conexiunii la internet a clientului care determină imposibilitatea folosirii online a aparaturii închiriate. Clientul trebuie să se asigure anterior plasării comenzii că deține o conexiune la internet care permite folosirea kitului VR închiriat.

4.7 Clientul nu are dreptul de a subînchiria echipamentele primite din partea Reasonlabs SRL sau de a le muta din locația închirierii  lor.

4.8. Reasonlabs SRL încurajează orice discuție înaintea rezervărilor și în legătură cu termenii și condițiile din acest document.